wtorek, 2 czerwca 2015

Początek!

Witajcie :)

W końcu spięłam moje cztery litery i zrobiłam coś, co chciałam zrobić od dawna. I nie jest to (niestety) podróż dookoła świata. Niemniej jednak, od dawna marzyłam o tym, by stworzyć swojego własnego bloga urodowego. Zastanawiacie się pewnie- dlaczego akurat taki, skoro jest ich już pełno w sieci?

Otóż! Nie wiem, czy będzie jakikolwiek odzew i czy znajdą się wierni czytelnicy, jednak jest to dla mnie swoista forma uporządkowania myśli, informacji.
Z całą pewnością, znajdziecie tutaj wiele ciekawych, może i przydatnych informacji, porad, które mam nadzieje, pomogą Wam w wyborze odpowiednich kosmetyków, lub uchronią Was od kupna kosmetycznych 'bubli' (a, fe!)

Zatem zaczynamy! Miło mi Was powitać na Natalie&beauty blog i spodziewajcie się niedługo fali postów, bo pomysłów mam co nie miara! :)

Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz